środa, 22 maja 2013

Tydzień DIY

Jak już wcześniej pisałam, 20 -26 maja został ogłoszony Tygodniem DIY (www.tydziendiy.pl ) Uważnie śledziłam to, co się dzieje i dziać będzie. Niestety jakoś jeszcze ta akcja nie zaskoczyła... Może w przyszłym roku będzie lepiej, bo inicjatywa jest jak najbardziej godna uwagi. Miał to być "narodowy zryw kreatywności" - a tymczasem warsztatów zgłoszono niewiele...:
Mazowieckie 17

Pomorskie 11
Lubuskie 5
w pozostałych województwach mniej niż 5 warsztatów, a Zachodniopomorskie - 0!
Zastanawiałam się, dlaczego tak się dzieje, że w Internecie aż kipi od wszelkiego rodzaju DIY, na gminnych zabawach lub kiermaszach szczycimy się rękodziełem, a w akcji udział wzięły jednostki.
Ja sama jestem z województwa zachodniopomorskiego i myślałam nad tym, aby się zgłosić do prowadzenia warsztatów. Nie mam jednak praktyki, bibułkarstwem zajmuję się od niedawna i nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, nawet za bardzo nie mam się czym pochwalić... Wszystko, co robię, robiłam do tej pory na potrzeby własne. Dlatego nie podjęłam się prowadzenia warsztatów. Kiedy jednak patrzę na Wasze blogi - widzę, że chętnie dzielicie się z innymi tym, co sami potraficie. Więc co się stało, że nie ma zrywu...?
Ja jednak obiecałam sobie, że w przyszłym roku nie zawiodę i zaproszę Was do wspólnej zabawy.


1 komentarz:

  1. Ja też jestem z zachodniopomorskiego! :P Ja do moich spodenek DIY zabieram się już drugi rok ;/. Jednak w tym roku na pewno je zrobię! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)