środa, 12 czerwca 2013

Bukiet ślubny -piwonie z krepy - DIY Paper Peony

Na blogach, które obserwuję najczęściej gości temat piwonii. Dla tych, którzy nie mają ich w posiadaniu, a bardzo by chcieli - oddaję w ręce zbiór kursów na wykonanie tych przepięknych kwiatów z bibuły:

Poniżej przedstawiam bukiet wystawiony na http://www.etsy.com/listing/119095665/paper-peony-paper-flowers-2013-trends/favoriters?page=4 bukiet za 478 zł z groszami polubiły 134 osoby.
Zaczęłam się zastanawiać - czy bukiet z bibuły to dobry wybór dla Panny Młodej? Jak sądzicie?

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie świetny pomysł. Bo pozostanie nawet na kilka lat jeśli go ktoś nie spali ;) ja z mojego radochy nie miałam bo w poniedziałek pojechaliśmy w podróż i tyle go widziałam... pasował by mi taki do mojej ślubnej lnianej sukienki :) chyba raczej rzecz dla ekscentrycznych bądź po prostu odważnych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)